I follow you into the dark.

är nog på väg ner i en liten svacka igen. jag går sakta men säkert nerför en nedförsbacke. ganska jobbigt nu faktiskt. men jag får försöka att rycka upp mig igen. Imorgon är det en tidig skoldag som gäller, och Alex ska se till att jag kommer iväg. Vi ska ha föreläsning imorrn, och labb på eftermiddagen. Beställde kurslitteratur för 500:- förut, det kändes sådär. Struntade i att köpa en av böckerna, för jag har inte råd med den denna månaden, måste jag ha den får jag ta och köpa den i nästa månad.

Jag har tröttnat på min design - igen. Jag vill ha den svart igen. Jag vet egentligen inte om denna designen är "jag". Ja, vi får se lite hur jag gör. Var inte förvånade om ni kommer in till en helt ny blogg snart, fast ni borde vant er vid detta laget - så ofta som jag byter design, haha.

Jag vet inte när jag bloggar nästa gång, men det blir säkert imorrn.
Ta hand om er, god natt..



Abbi babe. Du är så jävla bra, varför kan du inte inse det? Jag tänker på dig nästan varje dag. Du är stark. Jag saknar dig, änglasyster. An deiner seite.

Vart finns min Dylan?

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: Sorry :S

men jag e inne på msn nu :P



snacka någon annan dag annas snyggo

2009-03-30 @ 23:00:38
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0