Vad livet kan ta en ny vändning fort..

Under ett par år har en nära släkting till oss mått dåligt. Haft cancer. Jag trodde inte det var så allvarligt, men när jag hörde mamma prata med min faster så insåg jag allvaret. Cancern har spridit sig till skelettet.

Jag kunde inte vara kvar i källaren, jag kunde och ville inte lyssna mer. Han har alltid kommit ner till oss under sommaren och stannat i fem veckor, alltid. Han har alltid kommit ihåg min födelsedag och min namnsdag. Han har alltid funnits för mig på sommrarna och trots ålderskillnaden på trettio år så var han en av mina bästa vänner när jag var liten. Vi skrev brev till varandra och muntrade upp varandra när vi kände oss nere. Jag vet att mina bred betöd lika mycket som hans.

Jag börjar gråta när jag skriver detta.. Han får inte försvinna, han kan inte lämna oss nu..

Han är fem år äldre än min pappa. Vilket får mig att tänka i hemska banor. Tänk om det skulle hända min pappa något. Jag skulle inte klara det, jag skulle inte klara av att han försvann. Försvinner pappa, försvinner jag också..
Jag tänker på dig.
Visst orkar du ett tag till?

Kommentarer
Postat av: Megan Fox Fan

Hej vad gör du ? :)

2009-07-09 @ 01:18:15
URL: http://meganfox.blogg.se/
Postat av: Mariam

<3333 I dont know what to say. Ibland har ödet olika vägar för oss, även om man inte alltid förstår sig på dem. Håll ut, du är stark. ska be för honom och dig. <3333

2009-07-09 @ 11:35:26
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: MIRRE

<3

2009-07-09 @ 12:12:28
URL: http://miirre.se
Postat av: rebecka

Jag vråkade komma in på din blogg av en ren slump, Jag skulle igentligen gå in på en kompis blogg och så kom jag till din, Och jag läste dit inlägg, Så sorgligt ;'( <3

Jag vet inte vad jag ska skriva, det var så hemskt å läsa att,

Men ba så att du vet, jag be oxå för dejj o din släkting.

2009-07-25 @ 00:38:46
URL: http://reeebeeeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0