"She smells like angels must smell. The perfect woman. A godess."

Sitter och kollar på en av mina favoritfilmer. Sin City. Länge sen jag såg den nu, men jag älskar den. Så otroligt snygg film. Älskar svartvita filmer där bara vissa delar av filmen är färglagda. Nom, nom.

Idag har mitt huvud burit sig dumt åt. Mitt humör har pendlat som en berg och dalbana. Kollar på gamla bilder jag tagit. Jag saknar min brors jeans. Det var mina favoritjeans. Dom var precis lagom trasiga och lagom säckiga. Dock upptäckte han att jag hade "lånat" dom så han tog tillbaka dom. Synd. Dom är nog historia för länge sen.

Fick reda på för en stund sen att jag börjar halv tolv imorrn, istället för klockan åtta. Det är guld. Jag är på väg att  gå och lägga mig. Jag är så trött att huvudet värker, och susar. Mina händer är kalla, och jag sitter med torgvantar på händerna. Lite mysigt ändå.

I morse låg det snö på marken, och det snöade. Det var skapligt mycket snö också - som var borta igen vid lunch. Hämtade aldrig mitt paket idag heller, men köpte en chokladkaka istället. Fruktansvärt onödigt.

Imorrn är det matteprov som gäller, och träning med A:na. Känns inte som att jag varit i skolan idag, minns knappt dagen, har varit så fruktansvärt trött och irriterad. Onödigt.

Jag måst sluta få dåligt samvete för ingenting.
An deiner seite.


hey, hey I wanna be a rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0