älskling du får önska vad du vill, för vi ska till ett annat land.


Imperiet – Saker Som Hon Gör

Det som allt som alltid finns i bakhuvudet är Musik. Film. Skribent. Design och frihet.

När ska jag ta tag i mina drömmar om jag inte gör det nu? Varför skjuter jag upp saker som jag verkligen vill göra? Inte mer. Jag har saker att välja emellan, min framtid kan hänga på det. Jag kan bli lycklig, och jag tänker också bli det.

Snart, när jag slutat i Jönköping ska jag flytta och ge mig själv en chans. Sluta avundas alla andra och bara vara den jag vill vara. Ta tag i mig själv, släppa ut mig ifrån mitt blyga skal.

En grej med mig, som dock är väldigt bra. Jag kan glädjas åt andras lycka. Jag kan ärligt bli glad för någon annans skull, när det går bra för någon annan, och det ser jag som någonting väldigt viktigt.

Jag har historier som jag vill berätta. Jag har bilder som jag vill visa, och jag har åsikter som jag vill skrika ut. Ibland känns det som om världen är alldeles för liten för att rymma mig. Världen är alldeles för ond för att jag egentligen ska kunna trivas.

Men om jag inte vill ha världen, vem vill då ha mig? Om jag inte klarar av världen, vem klarar då av mig?

(Fred Åkerström – Luffaren)

Kommentarer
Postat av: LINA*

AHAHha vad söt bild <3

2009-12-21 @ 13:54:48
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: mirre

Jag vill att du lyssnar noga på denna låten: http://open.spotify.com/track/5TBgL98zRvxYhFlcsNhnxY

2009-12-21 @ 19:01:45
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0