I shot a man in reno just to watch him die


Fy sjutton, säger jag bara. Denna dagen har varit upp och ner. Jag vill ut och köra bil, och lyssna på jätte hög musik. Det brukar göra mig väldigt avslappnad. Känns som jag inte kört bil på evigheter.

Gårdagen var kul dock. Blev fotad av en snubbe ifrån jnytt.se, kan bli spännande att se hur den blev. Alex lockade mitt hår och satte på mig lösögonfransar. Anna sminkade mig jätte fint och jag kände mig som en porslinsdocka. Vi var på centrum, det var ganska snyggt där. Läskigt med toaletterna, men det var lite mysigt. Vi var inte där så värst länge, eftersom alex inte mådde så bra. Jag och anna var dock på topp (: dom töserna är bland de bästa. bilder kommer när alex lägger upp dom - det gör hon någon dag när hon kan sitta upp ordentligt utan att bli yr :D

det är tråkigt att inte ha några pengar. och ännu tråkigare att man är så beroende av det.
nu ska jag gå och köpa något gott på konsum. har inte varit ute idag ännu, vaknade pinsamt sent och klädde inte på mig förren för en halvtimme sen. ja, jag är ganska sunkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0