you open your eyes, but you can't remember what for

Det här kommer kanske som en chock för er. Men jag är skit trött. Inatt var det stört svårt att somna, så vid halvtvå gav jag upp, gick upp och kollade på Sin City, som jag äntligen har beställt nu. Hade också beställt en musik DVD som jag ska spana in ikväll (: Ska bli jävligt gött. I morse när jag vaknade så var det första jag fick se min gitarr, och det gjorde mig faktiskt väldigt glad. Så det var det första jag gjorde i morse, jag spelade Runaway train med Soul Asylum. Det är den enda låten jag kan spela som faktiskt låter som den. Den och By your side med Tokio Hotel.

Jag är alltså inte på jobbet just nu. Jag var för trött för att resa mig ur sängen när jag väl somnade igår. Jag ska snart bege mig ut och cykla lite. Jag ska cykla ner till hamnen och doppa fötterna i vattnet. Det ska bli härligt.

Låt som spelas just nu: California - Phantom Planet därefter What if - Simple Plan.

"Have a nice day"
"Have a nice day?"
"Yeah, I panic, I didn't know what else to say"

-- Är ni jätte känsliga mot att läsa om nålar och blod så fortsätt inte att läsa --
Oh, jag tog hål i örat igår också. Det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Det prasslade lite när jag tryckte igenom brosket, men det var också det enda. Först tog jag en för liten nål, så jag var tvungen att göra om hålet två tre gånger. Och jävlar vad det blödde ett tag. Hela handfatet blev helt blodigt, och det är en jävla tur att jag inte svimmar när jag ser blod, för då hade jag garanterat gjort det. Jag blev lite groggy efter det, så jag fick sätta mig i soffan och dricka en massa vatten. Som tur var gick det över efter en stund.

Küss


Kommentarer
Postat av: camilla

Älskar den låten. :D

Kolla gärna in mitt cd omslag jag gjort med Th :)

ha de bra kram.

2008-05-08 @ 21:15:56
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0