Pendlar.

Jag är så förbannad hela tiden och jag vet inte varför. Jag har ingen som helst anledning.
Jag är just nu inne i en period där mitt humör pendlar mycket kraftigt från topp till bott och upp igen. För ungefär två sekunder sedan var det topp, och nu är jag nere på bott.

Jag har tänkt mycket på giftermål nu igen. Vad det betyder för mig och om jag skulle kunna tänka mig det. Och jag kommer fortfarande fram till samma sak; Nej.
Det är inget för mig, inte alls. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i tanken på att gifta mig. När jag var mindre ville jag det för att alla andra tyckte att jag var dum om jag inte ville det.
Anledningen till att jag inte vill gifta mig är att jag inte vill binda mig så till någon annan människa. Det kan låta helt sjukt, men så är det i alla fall. Det här är inget jag behöver tänka på över huvudtaget, men ändå gör jag det. Jag tror inte på äktenskap, och det kommer jag heller aldrig att göra. Jag respekterar folk för att dom vågar gifta sig, och tycker att det är imponerande.

Men inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0