It's the singer - not the song


GABBA GABBA HEY

Allt man gör inne i badrummet är i regel väldigt tråkigt. Visst är det? Jag menar, man tillbringar ändå ganska mycket tid där inne, men vad gör man? Ingenting intressant över huvud taget. Eller gör jag något fel?

Varför sitter jag här? Grejen är att jag verkligen har försökt att somna. Men det funkade inte riktigt ännu. Så jag tänkte sätta mig och skriva lite, därför blir det nog lite deppigt. Eller ointressant eller både ock. Jag skriver för att jag ska bli tröttare, och vet ni vad? Det fungerar faktiskt.

My love will laugh at me before the morning comes
Jag har suttit och knåpat lite på en ny design - som inte kommer skilja sig mycket ifrån den jag har nu - men som det ändå kommer bli lite skillnad på. Äh, skit samma. Ni får se när det kommer - om det kommer. Det kommer säkert dröja ett jävla tag. Men ni kan hålla er.

You can't always get what you want
Sitter och lyssnar på Stones. Och just på den låten. Den är så mäktigt bra. Så klart. Hade jag varit rökare hade jag suttit på min balkong istället med min musik i öronen och svalkat mig. Det är faktiskt okej med värmen nu. Jag har blivit duktig och använder keps och solglasögon (som ser för jävliga ut) och jag har börjat ha linnen på mig och inte bara tshirtar och shortor. Ett steg i rätt riktning känner jag. I helgen ska det bli äckligt varmt. Jippie..

I morgon ska jag sova en halvtimme längre. Jag kommer att komma försent, men det skiter jag i. Och det gör dom också.

Nu ska jag stänga av datorn.
Tack för att ni läser.
Für immer

I'll be in my basement room, with a needle and a spoon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0