Jaha du.

Jag har precis insett att jag inte har några bra väskor att packa i. Jag har en axelremsväska, som är väldigt liten. Den är som en mindre träningsväska. Just nu ser den ut som en gigantisk gråsugga utan ben. Än en gång har jag insett hur sjukt mycket kläder jag har, och allting är svart. svart, svart, svart. Men jag gillar't.

Jag funderar på att skicka någon/några av mina bilder till tryckeriet. Där dom kan skriva ut dom i bra kvalité, så att jag kan rama in dom. Funderar på om jag kanske ska lotta ut någon här på bloggen också. Vad tycks om det? Verkar det intressant?

Får dock vänta lite med det tills jag har lite fler bilder att välja mellan. Men, som det ser ut nu så vill jag skicka iväg den senaste jag gjorde på Bill, Bill under konserten i Anaheim (behöver dock förbättras mycket innan den skickas) eller Bill under TRL veckan, eller Tokio hotel under EMA, eller Captain Jack Sparrow, eller den första jag gjorde på Tvillingarna Kaulitz (behöver dock förbättras den också). Jag inser nu att jag måste börja rita andra människor och andra saker. Verkligen. Jag måste bli mer kreativ.

Attans! Jag har tappat bort min telefon. Jag har fått två sms och jag hittar den inte!!
Ah, ni vet den listan jag skulle skriva förut på saker jag inte ska glömma. Jag har tappat bort den. Jag har lagt den någonstans, men jag minns verkligen inte alls vart. Det är inte sant. Men som tur var har jag packat ner alla kläder jag ska ha med mig. Är ändå hemma i två och en halv vecka, så jag måste ju ha lite valmöjligheter. Jag har två par skor med mig. Mina älskade converse, som jag inte skulle byta ut för allt i världen, och sen mina kängor. Det är dom enda skorna jag inte får skoskav i. Ska försöka få in mamma i en skoaffär och hitta ett par nya skor till mig. Önska mig lycka till!

Nu ska jag diska, så att den hinner torka tills imorrn.
Oh just det, jag ska städa också. Nu ser det om möjlig ännu värre ut när jag hävde ut hela min garderob för att se vad jag skulle ha med mig hem. haha

En sak jag måste sluta med: Att skriva så långa inlägg.
En sak jag borde göra: Att förstora texten på bloggen så att det blir lättare att läsa. Samt skriva kortare inlägg (:

Dagens räddare i nöden-låt: Jung und nicht mehr jugenfrei - Tokio Hotel <3
- tack för att ni finns. Ni är verkligen bäst, speciellt under dagar som denna.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Ja. Du vet sådana som säger att det är han, und so weiter.

2008-12-21 @ 23:24:15
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Angel - you´ve got mail! :)

2008-12-22 @ 10:58:14
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0