Bill Kaulitz, Jingle Ball - Anaheim


Bill Kaulitz, Illustrator CS3

Ich bin da, schau in Dich rein dann siehst Du mich.
 Ich bin da,
Wenn Du nach mir greifst dann halt ich Dich.
Ich bin da wenn Du willst, ganz egal wo Du bist.

An Deiner Seite, nur eine Weile.
Du bist nicht alleine.


Kvalitén är så dålig att jag nästan börjar gråta, men nu är den i alla fall klar (:

Nu ska jag äta. Insåg precis att jag bara varit vaken i fem timmar och inte ätit ännu.
Har hunnit med att träna idag i alla fall. Just nu ser jag på Donnie Brasco. Jag hade nästan glömt av hur snygg Johnny Depp är i den filmen. Inatt satt jag och skrev. Jag skrev i fyra timmar. Det var väldigt skönt, faktiskt. Gitarren höll mig sällskap också. Ursäkta om jag är lite frånvarande, men jag är inne i en ganska dålig period nu. Men det är på uppåtvägen. På tisdag ska jag klippa mig - äntligen! Måste be mamma om pengar.

Küss

Kommentarer
Postat av: LINA

SNYGG BILLL

2008-12-15 @ 13:15:54
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0