If I ever leave this world alive.

Jag vände mig om och gick. Sedan gick jag en mil på 1timmeoch20minuter.

Vattenpölar är klart underskattade. Dom är roliga att gå i, dom är roliga att hoppa i, och dom är roliga att sitta i. Jag är trött, sov inte mycket inatt. Har haft ont i ryggen hela dagen, men jag vet inte riktigt varför. Men det är okej.
Jobbet har varit bra idag. Det kom en kund som jag skulle hjälpa. Rita in rör och värme och skit. Han var kul, och bjöd på mat. Vid tre ballade alla datorer ur, och vi satte oss ner och fikade. Sedan slutade vi, allihopa. Det var ganska skönt. Gick till bibblan och satte mig och kollade i en bok med bilder ifrån andra världskriget..

Rösten bar inte riktigt. Men jag tyckte jag lyckades hålla den ganska stabil ändå. Du är vacker.
Det är tråkigt. Men, vad ska man göra..?

Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0