Idag är allt okej.

image50


Idag, när jag åkte till jobbet (försenad som vanligt) såg jag världens finaste träd. Det var mörkt och hade lilaröda löv. Det är mitt nya favorit träd. Det är skönt att hösten börjar smyga sig på, men det behöver inte bli värre väder än så här. Jag tycker det är lagom nu.

Världen är ganska okej idag. Inget dåligt har hänt, och i morse kunde jag gå upp innan halvåtta, utan att först rulla ner på golvet. Det är framsteg. Ikväll ska jag umgås med en viss miss C. Allt är alltid bättre när man inte är ensam. Då behöver jag inte tänka så mycket.

Saker som borde gjorts för evigheter sedan.

  •  skriva cv (engelskt och svenskt)
  • skriva till jaminton och abbi
  • överföra pengar till ulfs konto
  • flytta
  • köpa en dator, kamera
  • köpa sömntabletter
  • hälsa på andré 
  • se my name is earl och säsong fem av scrubs
  • skaffa en tragus
  • göra mamma nöjd.

Jag ska skärpa mig nu, och styra upp min blogg lite igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0