Jag är ingen soldat

image127Jag vill att det ska vara torsdag idag..
Ingen borde få tänka så här om sig själv. Ingen borde få göra så här mot sig själv. Jag är dum, dum, dum.


Men, jag får skylla mig själv som tillåter mig själv att tänka någonting över huvud taget. Jag kan stänga av det på dagen, och bara vara - men på kvällarna blir det jobbigare.


Speciellt när jag är bland människor.

Förlåt för att ni kände er dåliga ikväll, och förlåt för att jag inte kan vara den ni behöver.

A,
Tack för att du blev så glad när du såg mig, och att du gav mig en kram. Du såg ut att må så himla bra, och jag är så himla glad för din skull - det hoppas jag att du förstår. Du har räddat mig så många gånger..

Jag vill ha din ryggrad här.

Jag sitter här, men mitt huvud och min kropp vill vara någon helt annanstans. Jag måste sluta tänka.. 


"jag är ingen soldat,
har inga vapen att ta till,
inga korståg jag vill gå,
ställ mig inte i ett led,
du får mig aldrig att stå still,
jag fungerar inte då,
jag är ingen soldat,
jag tänker inte så."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0