Tack!

Men för det första måste jag klaga. SLUTA ge mig så dyra och genomtänkta julklappar! Jag känner mig bara dålig då för att jag alltid handlar i panik.

Jag har fått två julklappar utav miss C och J. Johnny Cash live på Öståker, en tavla på James Dean. Samt Disney Pixar boxen - med långfilmer OCH kortfilmerna. Det är helt galet, och jag får bara dåligt samvete för att ni lägger så mycket pengar på mig. Men tack, tack, tack! Det var jättefina.. Nu vet jag vad jag ska göra ikväll och inatt - och i helgen. När jag inte orkar packa - och när inte jag och mor är osams.

Hade det bra igår också, det var lugnt.
Ha det bra.

(jag ska snart fixa bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Raz

Finns det bild på James Dean-tavlan? Btw: Edguy är bra som få. =)

2007-12-27 @ 10:16:59
URL: http://raz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0