thursday


Jag har hittat fotokurser som jag vill gå. Och jag kan verkligen tänka mig att kosta på mig de tusenlappar det kostar för att få erfarenheten, kontakterna och bilderna som skulle kunna föra en vidare. Men jag hittar alltid ursäkter till att inte göra det, men just denna gången är det ganska så bra ursäkter. Jag kommer inte ha fast inkomst efter maj månad. Men snart så.

Nu ska jag iväg till Skövde och träffa kvinnan ovan. Har inte träffat henne sedan oktober, så det ska bli nice. Den inte alltför smickrande bilden är från när jag hälsade på henne sist.

Kommentarer
Postat av: SORA

KRAMA VARANDRA FRÅN MIG :D

2011-05-05 @ 20:22:46
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0