Something To Die For

Den 29e Mars släpps The Sounds nya album Something to die for. I klippet nedan hör ni nyaste singeln, som också är titelspåret på skivan. Måste säga att den är ganska medelmåttig. The Sounds mixtrar mycket med sin musik från skiva till skiva, vilket jag tycker är bra. Det ska man göra, man ska exprimentera med sin musik och våga variera sig och prova nya saker. Sen om slutresultatet blir bra eller inte är ju upp till var och en.

Crossing the Rubicon heter deras tredje skiva, och den hade jag väldigt svårt för i början (samma sak var det med Tokio Hotels Humanoid och Thåströms Kärlek är för dom) . Men när man lyssnat igenom den ett par gånger och verkligen tagit åt sig musiken så lär man sig att älska den. Min favoritskiva med dom är dock Dying to say this to you. Den skivan gick verkligen rakt in i hjärtat.

Jag gillar ändå klippet nedan. Maja är supersnygg som vanligt.



Better off dead är den första sneakpeaken från skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0