So hold your head up, girl and you'll go far


För exakt ett år sedan vid denna tidpunkten hoppade jag ner för gatorna tillsammans med Mirre, Sara, Peyton, Amiee, Bee och Kenza efter att ha sett Tokio Hotel i Köpenhamn. Halvt bedövad av ljudet och känslan. Glada och trötta efter ett långt dygn.

Ibland skulle jag behöva någon som satt på min axel. Som är med mig hela tiden och viskar i mitt öra att lugna ner mig, att andas och vara i nuet. Mars har inte kunnat börja bättre. Det händer en kul grej på fredag, och jag ska fota. Vill inte säga mer än så för det kommer säkert att krångla en massa så att det inte kommer bli av. Som ni märker så kommer den onda sidan av mig fram. Stryk det. Det kommer inte att hända, för jag brukar kunna prata mig till rätta i sådana situationer. Det kommer bli nice.

Men det är väl okej att vara nervös?

Nu ska jag sova.
Vi hörs imorrn.

Lady Gaga – Poker Face - Live at The Cherrytree House Piano & Voice Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0