No more demons standing by my side They want inside my head Guess they want me dead



Shit vad trött jag är! Men gud så roligt det var att fota. Det gick nog ganska bra ändå, har runt 600 bilder att ta mig igenom. Satt i "fotodiket" under de tre första låtarna, och sedan stod jag vid sidan av scenen och fotade. Snakestorm och Hardcore Superstar. Vilken känsla det var att sitta så nära och känna deras blickar på en. Dock började ju fantastiskt bra genom att Addes öl hamnade i mitt knä. Bilden ovan är tagen precis innan hans öl faller ner på mitt huvud och ner i mitt knä. Jag fick en plektrum som plåster på såren, haha.

Nu kräver min katt uppmärksamhet. Jag har ju varit ifrån henne i flera timmar nu. Bilder kommer under helgen. Usch så bra det var och så underbart snygga HS killarna var. God damn!
Hardcore Superstar – Run To Your Mama (så jävla bra!!)

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Vad kul! Hur kom detta sig? :D

2011-03-05 @ 12:40:06
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0