W.I.P

Work in progress. Fick idén efter en dröm jag hade för några nätter sedan. I kombination med att jag hittade en dikt som jag gillade. Jag har blivit så fruktansvärt nojig. Jag har så höga krav på mig själv och dom växer hela tiden. Tänk om denna inte alls blir lika bra som den förra, tänk om ni inte alls gillar den.

Nedan är i alla fall en sneakpeak. Som vanligt hade jag tänkt göra något helt annat, men medan man sitter där så kommer man hela tiden på nya idéer.. Vi får se hur slutresultatet blir..




Kommentarer
Postat av: Siri

Det ser väldigt bra ut so far :D

2011-01-07 @ 13:55:28
Postat av: Sofia

Jäkligt fräck! Ser framemot att se den färdiga bilden! :)

2011-01-07 @ 16:43:47
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0