Not. Guilty.


Jag har en tendens att överarbeta saker.. Det är ingen jätte skillnad på bilderna, jag har bara lagt på ett sepia filer på den andre bilden.

Så här i efterhand förstår jag inte hur jag ens kunde tvivla en minut på att den här skulle bli bra. För det blev den, och jag är jätte nöjd med den. Jag hoppas ni gillar den också. Jag hade en helt annan idé ifrån början, men den sparar jag till nästa bild. Kommentarer ger mig alltid ett leende på läpparna.

Som vanligt är det bara att trycka på bilden för att se orginalstorleken (1257*1826 - kan behövas nedladdning för att se den i sin helhet).


I have an awful tendency to over work a picture.. Now, when I look at the final image, I don't really understand how I could even doubt for even one minute that this picture wouldn't be good. Because I think it is. I'm very pleased with how it all turned out. I hope you like it too. Comments always put a smile on my face.

Press the picture to see it in it's original size (
1257*1826
- may require a download).

Här är orginalbilden / here's the original:

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har ju redan kommenterat på facebook men det är ju aldrig fel att göra det igen haha ;) sjukt snygg är den iallafall! :) asbra jobbat!

2011-01-08 @ 00:30:54
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Erika

gud vad duktig du är!!

2011-01-08 @ 01:12:34
URL: http://collecting.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

It's amazing! I love it!!

2011-01-08 @ 01:43:21
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Alexandra

du kommer alltid vara så jävla grym på det du gör! jag kollade igenom alla dina bilder här på bloggen och på devainart! wow säger jag bara, alla dina bilder är helt otroliga! så kul att kolla på dom varje gång.. blir "blown away" när jag ser dom :)! och nej jag överdriver inte alls, jag tycker verkligen så :)!



P.S. bra blogg också ;) hihi!! D.S.

2011-01-08 @ 15:43:23
Postat av: Alexandra

Grymt duktig! älskar den!

2011-01-08 @ 21:06:34
URL: http://attention.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0