Just metal and scars





Ibland tycker jag verkligen att det är tråkigt att jag inte trivs i tjejigare kläder. Jag tycker helt enkelt att jag ser förbannat dum och fånig ut. Jag hatar att visa överarmar och jag hatar verkligen att visa höfter. Men så har jag kommit underfund med att jag känner mig som mest hemma med ett par svartmålade ögon, illa sittande överdelar (som jag ser tjock ut i) och ett par tightare byxor, en massa smycken. Det ser kanske inte alltid bra ut, men so what?

Rise Against – Hero Of War
Queen – Under Pressure - Live, Wembley Stadium
Johnny Cash – The Beast In Me
Her Bright Skies – Kiss Like This
Alphaville – I Die For You Today - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0