Elin 22 år!

Idag fyller min kusin, tillika andra (bättre) hälft 22 år. Det bästa med Elin är inte bara det faktum att vi kan kommunicera med varandra utan ord, utan vetskapen om att jag kommer att tillbringa resten av mitt liv med henne, vad som än händer.

Jag har skrivit det förut och kan skriva det tusen gånger till. Vi kan sitta i ett rum, på varsin stol, sitta helt tysta och ändå prata med varandra. Hon är en av få som jag aldrig känner mig obekväm med och som jag litar på till 110%.

Med Elin behöver jag aldrig be om ursäkt, aldrig förklara mig. Hon förstår inte alltid, men accepterar mig precis som jag är. Hon älskar alla mina brister, och allt det som jag vet att alla andra också gillar hos mig. Hon är stark och alltid så himla glad. Vi har delat så himla mycket och jag är så tacksam över varje sekund.

Mitt skratt är som mest äkta när jag skrattar tillsammans med Elin. Och det kommer jag vara evigt tacksam för. Så idag, den 26e januari, så sänder jag all min kärlek till henne. För hon är en av de bästa, unika, fantastiska människorna jag vet.

Nu ska vi iväg och äta på restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0