ATM


Lyssnar på Schrei albumet samtidigt som jag försöker lösa Rubiks kub. Jag har jätte tråkigt verkligen och är så fruktansvärt rastlös att jag inte ens orkar kolla på en film. Har skickat in papper till skatteverket idag om namnbyte, jag ska stryka mitt mellannamn för jag har alltid hatat det och kommer tyvärr alltid att göra det. Vill ändra mitt efternamn också, men det tänkte jag inte göra förrän till sommaren/hösten. Egentligen vore det smartast att göra det samtidigt kom jag på nu eftersom jag måste skicka efter nytt pass och körkort.. Skit också.. Det enda jag är nöjd med när det kommer till mitt namn är mitt tilltalsnamn, och så har det varit under flera år, tyvärr. Anyhow, nu ska jag återgå till kuben. 100:e gången gillt?


Tokio Hotel – Beichte
Tokio Hotel – Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei
Tokio Hotel – Gegen Meinen Willen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0