hemsida

Igår började jag skissa och koda ihop en hemsida till lilla mig. Den kommer bli ganska så enkel att se på och navigera sig runt. Precis som jag vill ha det. Det är det som är så skönt med att man kan koda lite själv, det blir precis så som man vill ha det. Jag är alltid så himla nervös över att lämna saker i någon annans händer, jag är en perfektionist när det kommer till sådant, och jag kan vara hemsk om det inte blir som jag vill.

Eftersom jag är så snäll så får ni en W.I.P bild här ovan, så ser den ut just nu och så kommer den troligtvis se ut sedan också. Det kommer vara en portfolio, så det är fortfarande mycket arbete kvar innan jag är helt nöjd. Så klart.

Oh, och adressen till bloggen kommer "snart" att ändras också. Om några veckor eller så där. Inget jätte märkvärdigt, men hänger ni med så kommer ni att märka det. Jag har tänkt på detta i snat 1,5 år så det är på tiden att jag gör något åt det nu (:

Förändringen behövs.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack! :D

2011-02-23 @ 18:19:11
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0