Det går ganska bra nu.


Just idag, just exakt nu så känns allting väldigt bra. Jag är skapligt nöjd med min omgivning och det känns bra. Just nu jobbar jag med ett företags hemsida, och dom är än så länge jätte nöjda. Jag har fått ytterligare lite småjobb, och det är kul. Kul att jobba med något som man faktiskt tycker är roligt.

I helgen ska jag testa att fota en grej som jag fick inspiration av genom en fototidning. Min farbror kom ner och jag har fått låna hans externa blixt, jag har testat den ikväll och vilken skillnad det blir! Nu har jag fastnat på tradera och letar febrilt efter en skinn-och en aviator jacka. Har velat ha det så länge nu och hoppas på att hitta någon bra. Har så långa armar och det faller för det mesta på det, så tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0