det är så svårt att sticka ut, jag är varken snygg eller ful.

Jag är så trött. Har suttit med en bloggdesign i ett par timmar nu. Googlat fram svar som snurrade i mitt huvud, men den tar sig, och det är en av de jobbigaste jag kodad. Men också den roligaste eftersom jag lär mig nya saker. Det jobbigaste är att jag tycker min ser så himla simpel ut (och det gör den ju också) att jag bara vill göra en ny. Men jag har inte tid eller ork till det. Har fått in en massa beställningar på hemsidor och dylikt och det är verkligen jätte roligt.

Trots en massa jävla hjärnspöken som började väsnas i fredags så har helgen ändå varit helt okej. Nu så ska jag ta mig ett glas O'boy och sedan lägga mig i sängen och kolla på Public Enemies som jag inhandlade igår för 59:- på Hjertbergs. Johnny Depp i en av hans bästa roller är inte helt fel.

Lite musik som gått ikväll:
David Bowie – Life On Mars?
Thomas Järvheden – CP-låten - Bonus
Jeff Buckley – Hallelujah - Radio Edit
Alicia Keys – Empire State Of Mind (Part II) Broken Down
Eminem – Kill You
Sparzanza – Alone With A Loaded Gun
Linkin Park – In The End
Nancy Sinatra – Summer Wine
Tokio Hotel – Reden
Flogging Molly – Float
Escape The Fate – Situations
Erasure – A Little Respect
Lita Ford – Kiss Me Deadly
Stefan Demert – Vad hände sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0