A glass of water longing for the ocean





Var hemma idag pga. brist på jobb. Lite tråkigt, men så är det att vara timanställd.

Jag begav mig ut för att fota. Jag försökte fota vatten, vilket gick sådär. Men bilderna ovan blev jag ändå ganska nöjda med och det är roligt när man verkligen märker att man blir bättre (då menar jag inställningsmässigt). Vilka inställningar man borde ha för att få bilden precis så som man vill ha den.

Jag upptäckte också hur svårt det är att se en plats man är uppväxt på genom någon annans ögon. När jag gick runt så kände jag bara hur tråkiga bilderna skulle bli, och så kan man inte tänka, för då blir bilderna tråkiga. Så, jag försökte tänka på om jag hade varit där för första gången, vad hade jag då velat ta kort på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0