You shouldn't listen to a woman who just had her heart broken


Jag har börjat kolla på Desperate Housewives. Jag lovade mig själv att aldrig börja kolla på den serien, men jag föll för trycket när jag var hemma hos Charlotte senast. Hon har fyra boxar, så jag lånade hem den första och har plöjt igenom tre skivor sedan igår (!). Jag gillar första säsongen so far, men utgår ifrån serien bara kommer att bli sämre och sämre ju längre den håller på.

Var hos min farbror förut och förhörde honom lite om min kusin som födde barn i lördags. En liten flicka som ska få det superfina namnet Juni. Jag har alltid älskat namnet June, och Juni är ju så nära man kan komma.

Kommentarer
Postat av: Mariam

vaaa varför skulle du aldrig se den? älskar DH!

2011-04-13 @ 02:46:17
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0