Vampire diaries

I love you, Elena.  And it’s because I love you that I can’t be selfish with you . . . I don’t deserve you, but my brother does.” - Damon

Jag utgår nästan ifrån att ingen är intresserad av vampire diaries och att jag kan lägga upp lite sånt här som inte sänts i sverige ännu (syftar på citatet ovan då, inte jätte oväntat). Men ja, nu har jag kommit ikapp USA och det är lite jobbigt. Nu måste man vänta på att avsnitten ska komma ut. Finns att se på nätet så är ni intresserade är det bara att googla.

Men åh, det senaste avsnittet jag såg var det bästa jag sett! Om två dagar kommer avsnitt nio!


äckligt snygg bil!

 


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Haha, är också jätte frustrerad över att jag måste VÄNTA på avsnitten nu så jag var tvungen att beställa böckerna. Fan, vad bortskämd man har blivit av internet.

2010-11-09 @ 11:44:24
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Jag har samma problem med tre av mina favoritserier Naruto, Brothers and Sisters och Glee. Kommer ett avsnitt per vecka och jag får gå och vänta :P

För övrigt är Ian Somerhalder så snygg att jag dör!

2010-11-09 @ 11:52:56
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså, jag har gått och blivit så vansinnigt kär i den här serien så det är nästan pinsamt! Och den där scenen i senaste avsnittet med Damon och Elena är så fin att man bara dör, typ.

2010-11-09 @ 14:50:40
URL: http://hannatselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0