Where the rain won't hurt

Jag är så mätt att jag mår illa, och ändå tog jag en mindre portion än vad jag brukar göra. Min magsäck har krympt sen jag kom upp till Stockholm, det märks.

Hör och häpna: Men jag skulle gärna vilja befinna mig på ett varmt ställa och slänga mig ner i havet och flyta runt. Jag vill så gärna befinna mig i vatten nu så det är helt sjukt. Jag har alltid älskat vattnet och aldrig varit rädd. Inte ens när det gått skyhöga vågor och jag befunnit mig i en liten optimistjolle så har jag aldrig varit direkt rädd.

Jag hör hemma i vatten och trivs bra där.

Kan det inte regna lite i alla fall, för min skull? Kom igen!


. photo

När jag var liten gick jag alltid ut och gick i regnet, just för att det kändes så himla skönt mot huden, och för att jag älskade skogen när det regnade. Jag kunde stå ute i regnet i timmar om det hade varit så. Regn är bland det finaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0