Maj 21, 2010




Kan meddela att utställningen var väldigt bra. Annie har alltid tagit så starka och kraftfulla bilder, och det är det som gör henne så fantastiskt duktig. Det var flera utställningar på Fotografiska och ytterligare en som jag fastnade för var fotografen Vee Speers. Jag har sett hennes bilder förut och jag älskar dom. Jag köpte även lite vykort med motiv från hennes utställning, tyvärr fanns det inga vykort till salu som hade Annies bilder (vilket var väldigt konstigt). Men jag gick runt i shoppen och kollade i lite fotoböcker, David LaChapelle har alltid varit en stor inspirationskälla, och jag hittade hans bok där. Otroligt häftiga bilder. Tyvärr kostar fotoböcker väldigt mycket, så jag hade så klart inte råd att köpa någon.

När jag gick runt lite vid vattnet efteråt så insåg jag verkligen hur vackert stockholm är och hur mycket jag kommer sakna atmosfären och staden i sig. Stockholm har verkligen tagit mitt hjärta med storm. Hit kommer jag garanterat att återvända.

Comet är slut nu också. Ett stort Grattis till mina favoritpojkar som vann kategorin Best Live Act i Oberhausen i kväll. You guys deserved it!

Nu måste jag packa klart det sista inför min hemresa imorrn. Är så fruktansvärt trött just nu. Vi hörs imorrn!

Hoobastank – Let It Out
blink-182 – What's My Age Again
Sex Slaves – Contagious
Dropkick Murphys – Surrender
Ratt – Best Of Me

Kommentarer
Postat av: Fija*

http://open.spotify.com/track/3U2Z7gjUQMEFtKBANM5j9n ;D

2010-05-22 @ 15:44:05
URL: http://sofura.blogg.se/
Postat av: SORA

Så fina bilder <3

2010-05-24 @ 12:54:20
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0