This used to be a fun house.. I'm gonna burn it down



Bilderna som jag beställde ifrån crimson blev bra. Det blev som jag väntat mig, och det är skönt. Jag ramade in fyra stycken som står i fönstret och kollar på mig. När jag packade ner större delen av lägenheten hittade jag också ett självporträtt som jag gjorde till kursen Skissteknik. Jag gjorde mitt huvud som en ballong, eftersom jag tycker att jag har stort huvud.

Jumper – När Hela Världen Står Utanför
Vem ska jag spela då? Kommer du förstå?
När hela världen står utanför
Vem är jag för dig då?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad sugen jag blev nu på att skriva ut lite bilder... Satan att jag inte har färg i fotoskrivarn.... :(



Och jag är fortfarande avundsjuk på dina bilder från konserterna haha

2010-05-09 @ 22:45:43
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: SORA

Den bilden på Tomi i ramen ser precis ut som en jag tog med, så skillade vi är ;) hotgeor

2010-05-10 @ 12:26:05
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0