sucks to be you

för en gångs skull så suger jag åt mig beröm. Jag blev nästan lite generad, och ändå blev jag inte överöst av beröm. Jag har precis haft ett litet möte med tre killar på praktiken. Vi diskuterade sidan och vad jag gjort hittills. Dom gillar det och ska använda sig utav det. Sånt gör mig äckligt glad.

Jag har alltid varit dålig på att ta åt mig av beröm jag får. Jag måste verkligen träna på det. Det som gör mig glad och varm i kroppen är när jag ser ett leende på någons läppar och veta att jag har åstadkommit det. Att jag får ett ärligt och sant Tack och verkligen känna av hur glad en person blivit pga. lilla mig är så mycket värt.

Så just nu.. trots att det är 1000 grader varmt här inne, att mitt huvud och ögon inte hänger med pga. värmen så är jag glad. GLAD GLAD GLAD.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: moa

Oh jag förstår verkligen ditt problem med att ta åt sig beröm, jag har också alltid haft svårt med det, men det är bara att svälja det med hull och hår och inse att man är grym ;) Man ät typ alltid bättre än vad man tror iaf vi tjejjer, brukar ju vara tvärtom med killar ;)



Sv: Sorry jag är extremt seg på att svara, men, – Japp, ståplats på Pink har jag :D

Ja skall du med på Green Day jag med, jag tror det kommer bli galet grymt bra ! :) Jag skall eventuellt gå på Metaltown också, dit kommer ju Rammstein, InFlames, Sonic Syndicate och Bullet for my Valentin, jag tror det kommer bli grymt!

Och nä vet inte riktigt heller hur jag skall ha råd, jag pluggar och studiebidraget är ju inte överdrivet mycket pengar, men det är ju något iaf :P

2010-05-18 @ 16:17:04
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: mirre

<3

2010-05-18 @ 19:29:04
URL: http://blog.mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0