Sms

Från Mig till Min kusin (Elin)
Jag sitter mitt emot en tjej som gestikulerar som om hennes liv hängde på det. Där ligger till och med vi i lä.

Från Elin till Mig
Visst är det fascinerande att se? Har bara stött på en människa som slår oss än så länge, och jag blev nästintill mållös.


Vi får ofta höra att vi har ett väldigt tydligt kroppsspråk. Jag vet att jag brukar ha det när jag inte är med Elin, men när vi två är tillsammans så är det nästan sjukt. Speciellt om min lillebror är med också. Folk kan liksom stanna till i sina konversationer och bara titta på oss. Vi kan vara övertydliga med hjälp av kroppen, det är en sak som är säker. Men det är väl ändå ganska charmigt, är det inte?

Kommentarer
Postat av: Siri

älskar folk med tydligt kroppsspråk :D Det är charmigt och ja, gulligt :P man ser rolig ut, som en rolig människa att umgås med, typ :P

2010-05-18 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0