i’ve got fortune, i’ve got fame / love it when you say my name / love to party, i am naughty / prettier than everybody


Igår cirkulerade denna bilden på nätet och efter att jag hyperventilerat en stund eftersom Bill är sjukt snygg, så tog jag in resten av bilden och insåg att bilden är riktigt, riktigt snygg. Jag har alltid varit svag för photoshoots på hotell. Vet inte hur det kommer sig.

Någon mer än jag som vill se hela photoshooten utan all jävla text? Förstår mig verkligen inte på dinosaurien, och jag gillar detaljen med 483 nyckeln. Dessutom gillar jag ju killen på bilden också. Those legs, damn..

Kommentarer
Postat av: sebastian

Ingen dinosaurie. Godzilla det japanska monstret :)

2010-05-07 @ 11:10:36
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/
Postat av: sebastian

tokio-tokyo......godzilla-japan.......kanske ska va en koppling till japan? :P

2010-05-07 @ 11:26:51
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/
Postat av: Siri

japan och godzilla = Tokyo = Tokio = Tokio Hotel ? ;D

2010-05-07 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0