If you fall for me I'm not easy to please Imma tear you apart


Jag har börjat känna mig naken om jag inte har någon färg på naglarna. Dagen till ära fick det helt enkelt bli lila.

Ikväll m å s t e jag skriva rapport, eftersom det inte blev så mycket av det igår. *Host, host*
Det är lite ledsamt nu när min tid i stockholm drar sig mot sitt slut. Det är bara två dagar kvar och sen är min praktikperiod på åtta veckor slut! Jag gillar verkligen Stockholm och skulle lätt kunna bosätta mig här. För har man lite pengar så är det ju guld att vara här, men om man som jag är en fattig student och inte har råd med inträde till ställen, köpa kläder och lite småplock så är det kanske inte lika kul alla gånger. Men vafan.

En grej som är ett fett minus är att mamma och pappa ska göra sig av med pianot! Just när jag hittat ett par noter som jag letat efter i veckor! Inte okej. Hoppas dom inte gör sig av med det dom kommande två veckorna, då blir jag ledsen. Då får jag leva med min kusins synth istället, det är väl inte ett jätte dåligt alternativ iofs.. Det är ju å andra sidan inte ostämd, vilket pianot är och har varit i två år nu ungefär. Det låter fruktansvärt när man spelar på det. Får väl helt enkelt spela på synthen ändå, eftersom jag tänkt göra ett videoinlägg lite senare när jag lärt mig låten ordentligt.

Nu ska jag iväg ut i det fina och varma vädret och möta upp Andreas och Nadia.
Vi hörs senare, leute.


Dagens plåga:
Break your heart - Taio Cruz

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är lite lik Kristen Stewart =)

2010-05-19 @ 20:40:15
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack, det är du med! <3

2010-05-19 @ 22:53:20
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0