I am the one hiding under your bed Teeth ground sharp and eyes glowing red


Just nu känns allting lite dimmigt. Kan man skriva så? Det är i alla fall det bästa ord jag kommer på som beskriver mina känslor just nu. Dessutom är jag ingen maskin. Jag är ledsen att göra någon besviken, men jag kan inte tvinga fram något. Det måste komma av sig själv, annars blir det bara dåligt, och jag hatar att lämna ifrån mig saker som jag inte är nöjd med.

I veckan blir det att skriva en rapport som ska vara klar på fredag.

Jag ska ut och gå en sväng för att rensa skallen och gå av mig lite äckelspäck som fastnat på min skabbiga kropp. Hej!

Marilyn Manson – This Is Halloween

Kommentarer
Postat av: Mariam

schnygg bild - lycka till med rapporten - cheer the fuck up! <3

2010-05-16 @ 21:57:10
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: SORA

Trick or treat till the neighbours gonna die of fright



Snygg bild!! :D

2010-05-17 @ 15:20:36
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0