Dein Blick so leer Ich kann nicht mehr

Nu har jag gjort min sista dag på Posh24.se. Som avsked fick jag en jättefin bok "Upplev Stockholm" med en massa tips på gamla byggnader och sådant, sånt som jag älskar, samt en flaska champagne - mumma!

Det känns jätte ledsamt just nu när alla sagt hejdå till mig, men jag är också otroligt glad och tacksam över att jag fått vara här.

 

Nu ska jag, Liezl och hennes vän Nina iväg till Slussen och kolla in Annie Leibovitz utställningen på fotografiska. När jag berättade om den visade det sig att det var hennes favoritfotograf också! Så nu behövde jag inte tvinga med någon annan som egentligen inte vill se den. As bra!

"Of course I know who Annie Leibovitz are!"
haha


Kommentarer
Postat av: Cici

Coolt med utställningen! Du får berätta om den när vi ses :)

2010-05-21 @ 22:32:18
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0