"You don't love me.. right?"


Det blev inga solglasögon. Dock köpte jag (äntligen) Andreas Carlssons bok Låtarna som skrev mitt liv. Han har ju ett av mina drömjobb och efter att har läst förordet så är jag helt såld. Jag tror att denna boken kommer att vara riktigt peppande.

Jag funderar mycket på vad jag ska göra till sommaren och hösten. Får jag inget jobb så funderar jag på att åka tillbaka med bror till London. Vad jag ska göra där vet jag inte riktigt, det är något jag borde komma på. Just nu är jag supertrött men ändå väldigt glad. Jag ska sortera mina tankar och sedan ta en dusch.

Nu ska jag försöka lösa nästa veckas boende. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Musiken i den filmen är så otroligt bra. Yann Tiersen är min favoritkompositör i nutid. :)

2010-03-30 @ 21:45:31
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: SORA

SOFIA! Jag ska flytta till London i höst! Vi borde va roommates hotbill

2010-04-01 @ 23:37:16
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0