Ny friss och nytt nagellack




Lite kortare, mycket snyggare. Äntligen hittade jag en frisör som verkligen vågade klippa kort och inte bara så där halvlångt. I April kommer dessutom pricket över i:et.
My beloving Industrial kommer då även att pryda mitt öra.

Just nu kollar jag på Så ska det låta (EMD är med - usch!), och snart måste jag ner i förrådet för att plocka upp lite saker som ska med oss hem imorrn. Mamma är snäll och kommer och hämtar mig någon gång på eftermiddagen.

Mat.

Måste bara tillägga att Niklas är den bästa som finns!

tack för att jag får bo hos dig kommande vecka!

Kommentarer
Postat av: LINA*

satan vad du e snygg....

och industrial ... GRRR!

2010-03-25 @ 18:33:28
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0