MOT STOCKHOLM, GÖTEBORG och TOKIO HOTEL!

Jaa, då var det dags igen. Efter en natt hemma ska jag nu iväg igen. Denna gången till stockholm. Ikväll ska jag sova hos en av mina äldsta och bästa vänner, Niklas. Är i huvudstaden runt ett, och då blir det att gå till globen och fixa ett nummer.  Senare idag ska jag även på intervju på en eventuell praktikplats.

I morgon är det dags för Tokio Hotel i Globen. Jag ska hämta upp min vän Malin på stationen och sedan bär det av mot Globen. Förhoppningsvis träffar jag en massa trevliga människor i kön. Håll utkik efter mig.

Tidigt på fredag morgon ska vi åka vidare till Göteborg och Scandinavium för ytterligare en konsertdag med Tokio Hotel. Sen blir det inga fler TH konserter på ett tag, tyvärr.

På lördag åker jag hem och firar att min darling fyller 23. Mars är min månad, verkligen.

Vi hörs på lördag eller söndag, kommer inte ha tillgång till dator förrän då.
Ser ni mig i Sthlm eller Gbg, tveka inte att hälsa, jag bits inte och är ganska snäll.


You make my heart go boom boom boom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0