Migrän :/

Har haft migrän större delen av dagen. I morse domnade min högra sida av kroppen av, och jag kunde sticka nålar i handen och armen utan att känna dom. Tungan var också helt fucked up och jag kunde bita i den utan att känna den. Det händer ibland, någon gång var 3e månad typ, men det är ändå lite obehagligt.

Trodde det skulle bli bättre när jag gick ner till skolan, men när jag väl satte mig så snurrade hela rummet och dataskärmen var suddig. Så jag åkte hem igen, la mig i soffan och började kolla på inglorious basterds utan ljud. Jag har legat i sängen sen klockan två. Jag har inte hunnit göra något av det jag skulle gjort idag, och jag kunde inte prata med mamma förut bara för att jag hade så ont i huvudet.

Nu är jag trött på eländet och ska försöka börja packa lite inför helgen..
Det värsta är att jag inte ens har råd att köpa glass heller.

Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0