Maleficent

Woop woop! Det har varit på tal i flera år att det ska göras en remake av Disneys Törnrosa, men ifrån den onda fens (Maleficent) synvinkel och gissa vem som är på förslag att spela henne? Jo, ingen mindre än Angelina Jolie. Jag har alltid gillar Maleficent, och jag tycker verkligen att hon förtjänar en egen film! Och ska jag vara helt ärlig så tycker jag att Angelina skulle passa perfekt!

Jag läste precis att Tim Burton ska göra den! Jag älskar Tim Burton, det är ingen hemlighet. Jag längtar så jag spricker till denna filmen. Men inget är egentligen bestämt ännu, men jag gick in på Burtons imdb och där stod den med över hans filmer, så vi får se när arbetet börjar.

Jag undrar om Depp kommer att vara med och vad han kommer att ha för roll i så fall. Kommer bli väldigt spännande att se rollsättningen.

Det går även rykten om att Burton ska regissera Familjen Addams och en remake av hans tidigare film Frankenweenie från 1984.

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

WOAH. It's going to be amazing! _____

2010-03-29 @ 16:50:04
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

sv: Okay! I'll get thinking and see what I come up with :D

Yep, I'm going to Paris the day before the concert (April 13)! I wish you were going! In fact, you SHOULD come xD

2010-03-29 @ 16:52:04
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

O.O Vad hade jag gjort utan dig, Sofia?!

2010-03-30 @ 12:19:30
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0