Student 2010

som sagt. Min kusin tog studenten idag. Vädret kunde varit både bättre och sämre. Det regnade lite av och till, men vi fick allt lite uppehåll lite senare. Molnigt och dant. Nedan följer lite bilder.


Barbapappa var där.


Tro det eller ej, men Anja var också där!


Är dom syskon eller?


Elin var där


Min farbror, jag och min yngsta kusin Tilda.
Detta är varför jag alltid gör grimaser på bild. Här försöker jag verkligen se normal ut.



charlotte jobbade dagen till ära, så vi ärade henne med ett besök. Elin blev nöjd.


Charlotte också.


Over and out.
Green Day – Holiday - Feat. John Gallagher Jr., Stark Sands, Theo Stockman, Company

Kommentarer
Postat av: Mariam

papa barba <3

2010-06-10 @ 11:06:47
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0