Spiders - Destine

Jag lägger upp denna videon endast för att jag såg killarna i Destine på 30 seconds to mars spelningen och ångrade att jag inte gick fram till dom och sa hur bra deras spelning var!! Är så glad över att jag fick se dom på deras första sverige spelning och se deras energi på scenen. Jag älskar små spelningar, man får sådan kontakt med bandet på ett helt annat sätt. Sjukt nice var dom i alla fall, jag blev kär i allihopa, så grymma! Nu ska vi kolla på en film. Hörs imorrn när jag är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom var så sjuuuukt bra!! Jag och Hanna stod längst fram i mitten och bara hoppade, dansade, skrek och sjöng som tokiga. Helt underbart var det. Sån grym kontakt med publiken och så genuin glädje. Pratade med Robin, sångaren, efteråt och han är verkligen jättetrevlig. :)

2010-06-21 @ 19:03:45
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Han sa förresten också att dom spelar på Moshpit Open i nykvarn 4 september, i'll be there! Ska bli så himla roligt att se dom igen. Det är ju ett måste. :)

2010-06-21 @ 19:05:28
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0