My soul is painted like the wings of butterflies

Är otroligt rastlös. Det kryper i kroppen och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vad jag ska hitta på för att skaka av mig denna känslan. Snart kan jag gå och lägga mig med gott samvete i alla fall. Ska upp tidigt imorrn.


Idag har jag verkligen saknat Stockholm och allt vad det innebär. Jag kommer nog tyvärr inte ha råd att ta mig upp dit i sommar. Ska jag åka någonstans så kommer det att bli nedåt i landet. Närmare bestämt en liten turné i Skåne, om det blir av, vilket jag verkligen hoppas.

det är verkligen inte okej att caramelldansen inte finns på spotify längre

Kommentarer
Postat av: SORA

yaaay skåne!! kom till mig! WII

2010-06-27 @ 23:58:29
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Mariam

miss u <3

2010-06-28 @ 00:13:14
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hoppas jag med! Saknar dig så det gör ont ibland <3

2010-06-28 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0