Metaltown, dag 2

Igår såg jag band som Adept, Witchery, Finntroll, Dark Tranquillity, Bullet for my valentine och In Flames. De tre första banden sågs dock ifrån garderoben, men det gjorde dom inte mindre dåliga för det. DT spelade på den minsta scenen, och det var mycket folk, vilket gjorde konsertupplevelsen mycket bra. Har inte lyssnat på dom så mycket innan, men dom var bra live, precis som de flesta metalband är (:

Bullet for my valentine var riktigt häftiga live, as grymma! De har jag heller inte lyssnat på så mycket innan, men oj vilken konsert. Den sågs från garderoben och vi hade det grymt i tältet. Känslan framför scenen kan man nog inte ens föreställa sig.

In Flames var det sista bandet, och de spelade på den svarta scenen. Den scenen vi inte ser så bra ifrån garderoben, men den showen var så sjukt häftig den också! Eld och fyrverkerier, snyggt ljus och bra musik. Sjukt bra kan jag ju säga.

Idag så blir det som sagt en massa bra band, och jag hoppas att jag hinner se alla, om så bara för en liten stund.
Just nu kollar vi på Den Lilla sjöjungfrun, och jag börjar jobba om en timme. Imorrn åker jag hem, vilket känns lite tråkigt.

I veckan så kommer min bror hem ifrån London och på måndag i nästa vecka åker vi till Peace and Love i Borlänge. Juni kommer att vara en underbar månad, så är det bara.

Nu måste jag börja göra mig iordning, boka tåg hem och sånt skit.
Hörs imorrn när jag är hemma igen ♥

Kommentarer
Postat av: Larri

Hehe,kmr se BFMV nu i vinter när dom kommer! ^^

2010-06-20 @ 22:32:29
URL: http://spruttibangbang.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0