Joan Jett & the Blackhearts @ Ullevi

Ett av två förband (Johnossi var det första) var Joan Jett & the Blackhearts. Det blev inte många bilder på henne eftersom jag hade dåligt med batteri i kameran, men JÄVLAR vad bra dom var! De började med Bad reputation och det fick verkligen igång publiken kan man ju säga. Fy fasen vilken häftig kvinna! Jag blev nästan lite kär i henne när hon stod framför mig och körde solon på gitarren. De spelade i 45 minuter och det var det verkligen värt. Att sen Green Day kommer upp på scenen kort efter gjorde ju det hela ännu bättre.

Joan Jett kommer jag garanterat se live igen.






Joan Jett & The Blackhearts – I Hate Myself For Loving You
The Rock Masters – I Love Rock N Roll - Joan Jett
Joan Jett & The Blackhearts – Back It Up

Kommentarer
Postat av: LINA

fan vad awsome , hade kunna åka dit bara för att se henne

2010-06-06 @ 19:59:18
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Elin

hej där. jag var där också =) och man måste säga, Green day är grymma men Joan visade verkligen hur det ska gå till ;)

Du vet att hon kommer till sweden rock?

Har du fler bilder? om du har skulle du kunna vara en underbart snäll människa och skicka? :) pleeesae ^^

[email protected]

2011-01-19 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0