My soul is painted like the wings of butterflies


Ett av många projekt som ska göras klart i sommar är min portfolio. Jag försöker få klart så pass mycket så att jag i alla fall kan redovisa hemsidan imorrn. Det kommer dock bli en ganska tråkig redovisning i form av printscreens på en Powerpoint. Det blir bäst så just nu helt enkelt.

Det slog mig precis att det är 1juni idag. På lördag ska jag se Green Day igen! Nästa vecka tar min kusin studenten också och veckan efter det är det dags för West Coast Riot, Metaltown och Pier Pressure, sen veckan efter det är det midsommar och Peace and Love. Juni månad är späckad för mig, vilket är awesome! I juli ska jag försöka ta tag i en massa saker som jag borde gjort för flera månader sedan. Check.

take me down, little susie, take me down.
I know you think you're the queen of the underground.

Kommentarer
Postat av: SORA

YA GREENDAY! IM JEALOUS!

2010-06-01 @ 18:23:50
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0