Humanoid City Live CD preview

Ja, har precis lyssnat igenom alla previews för den kommande LIVE skivan. Är det bara jag som tycker att ljudet inte är så bra? :S Jag hoppas bara att det är kvalitén på download länken som fuckar upp det. Det är burkigt och ibland låter det som om Bills röst skär sig.. Pain of love vill jag inte ens prata om.. det låter inte alls bra, och det gör mig lite nervös.

Men så tror jag också (läs: hoppas jag också) att när får man hör skivan genom ett par ordentliga högtalare eller hörlurar på hög volym så kommer det förhoppningsvis att bli bättre. Skivan kommer säkerligen att kräva flera lyssningar innan jag kommer att gilla den.  Pojkar ♥

Älskar hur Bill uttalar 'Automatic'. Fick rysningar av Humanoid, In your shadow I can shine och Dogs Unleashed. Inte långt kvar nu..


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Lyssna på deras hemsida. Pain of love låter inte alls dålig! (åtminstone inte där) o.O

2010-06-26 @ 14:16:24
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0